Oturum açın

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Parolayı değiştirin

Teknik zorluklar yaşamaktayız. Form gönderme işleminiz başarılı olmadı. Lütfen özürlerimizi kabul edin ve daha sonra tekrar deneyin. Detaylar: [details]

Download

Kaydol

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Teknik zorluklar yaşamaktayız. Form gönderme işleminiz başarılı olmadı. Lütfen özürlerimizi kabul edin ve daha sonra tekrar deneyin. Detaylar: [details]

Download

Omron'a kaydolduğunuz için teşekkür ederiz

Hesabınızı tamamlamanız için şu adrese bir e-posta gönderildi:

Web sitesine geri dönün

doğrudan erişim

Bilgilerinizi aşağıya girin ve bu sayfadaki içeriğe doğrudan erişin

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Teknik zorluklar yaşamaktayız. Form gönderme işleminiz başarılı olmadı. Lütfen özürlerimizi kabul edin ve daha sonra tekrar deneyin. Detaylar: [details]

Download

Gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz

Artık şuna erişebileceksiniz: 5 Günde Tamir Servisi*

Şu adrese bir onay e-postası gönderildi:

Sayfaya devam edin

5 Günde Tamir Servisi*

5 günlük hızlı tamir servisi için 5 basit adım.

1. Sorununuzu Omron'a bildirin

Tamir servisine ihtiyaç duyduğunuzda distribütörünüzle veya yerel Omron Satış Sonrası servisi personeliyle iletişime geçin.

2. Tamir yetkilendirmesi

Omron, tamir talebiniz için size bir onay belgesi ve mümkünse fiyat teklifi gönderecektir.

3. Taşıma için ürünü paketleyin

Ürünün bir kutu içinde güvenli bir şekilde paketlendiğinden emin olun.

4. Yerel DHL büronuzu arayın

Özel Omron hesap numaranızı verin, DHL paketinizi alır.

5. DHL tamir edilen ürününüzü geri getirir

Tamir ve test edilmiş ürününüz tamir raporuyla beraber beş iş günü içinde geri gönderilir!

* Not

5 günde tamir servisi tüm Omron ürünleri için geçerli değildir. Daha fazla detaylı bilgi için lütfen yerel Omron temsilciniz ile iletişime geçin.