Operasyonları değişken taleplere göre ayarlama
Bu büyüme, online perakendecileri memnun etse de Hızlı Tüketim Ürünlerinin (FMCG) üreticileri ve bu üreticilerin üçüncü taraf lojistik hizmet sağlayıcıları (3PL) için giderek artan zorlukları da beraberinde getiriyor. Bu lojistik hizmet sağlayıcıları paketleme, taşeron aracılığıyla paketleme, depolama ve intralojistik faaliyetlerini yürütür. Bu sektörlerdeki şirketlerin operasyonlarını optimize etmelerine, çalışanların iş yükünü azaltmalarına ve verimliliği artırmalarına olanak tanıyan yöntemler ve teknolojiler bulmaları gerekiyor.
Robot destekli paketleme ve makine görsel denetimi gibi diğer yenilikçi yaklaşımlar, bu hedeflere ulaşma yolunda önemli bir destek sağlamaktadır.