Uzaktan arıza bulma ve uzaktan yazılım yükseltme özelliklerine sahip ekmek dilimleme makinesi
Britanya'nın önde gelen otomatik ekmek dilimleme ve paketleme ekipmanı üreticilerinden biri Kazakistan'daki bir fırından sipariş aldığında, uzaktan erişimin şart olduğuna karar verdi. 6000 kilometre ötedeki müşteri tesisine mühendis göndermek zorunda kalmadan, Norwich, İngiltere'den uzaktan yazılım yükseltme ve arıza bulmanın mümkün olması gerekiyordu.
Bunun için şirket Omron dahil birkaç otomasyon tedarikçisinden makinenin kontrol sistemine uzaktan erişim çözümleri için teklif vermelerini istedi. Ibonhart'ın direktörü Chris Barfe, "Omron'un ihtiyaçlarımızı net olarak anladığından ve bunları verimli ve ekonomik bir şekilde karşılamayı bildiğinden hiç kuşkum yoktu" diyor. "Omron bize diğer müşterileriyle üzerinde çalıştığı benzer projeleri gösterdi ve hepsi son derece başarılı bir şekilde çalışıyordu."
Bu nedenle, yeni kontrol sisteminin tüm önemli fonksiyonları için Omron otomasyon cihazlarının kullanılmasına karar verildi.
Omron tüm otomasyon cihazlarını sağlayıp entegrasyonunu yaparak süreyi ve geliştirme maliyetlerini düşürdü. Buna ek olarak, tüm bileşenler zaten hazır ve gıda endüstrisi için optimize edilmiş olduğundan maliyetler daha da düşük oldu.
Daha fazla Müşteri Referansı
Müşteri referansları
Biz, Omron'da müşterilerimizi dinlemeyi severiz. Tüm gün müşterilerimizin ihtiyaçlarını dinleyebiliriz, böylece yeni fikirler üretiriz. 20 yılı aşkın süredir paketleme makinesi müşterilerimizi dinlediğimiz için de iyi fikirlerimiz olduğunu duymak sizi şaşırtmamalı.