OMRON'un Sanal Yardım Hizmetleri ile Bağlantıda Kalın
OMRON'un yeni Sanal Yardım Hizmeti, teknik destek ve danışmanlık işlerinin daha kolay, daha hızlı ve daha güvenli bir şekilde yapılmasını sağlayan Uzaktan Destek çözümüdür. Sanal Yardım, dünyanın dört bir yanındaki sorunları tanımlayıp çözmenin yanı sıra, en iyi makineleri tasarlamanıza yardımcı olmak için artırılmış gerçeklik teknolojisini kullanıyor.
Bu servis için tercih ettiğiniz mobil platformu kullanabilirsiniz. OMRON'un Sanal Yardım hizmeti hem Android hem de iOS cihazlarında kullanılabilir. Akıllı gözlükleri de destekliyor. Tesisinizde akıllı gözlük kullanıyorsanız eller serbest ve mobil kullanım ihtiyaçlarınız için Sanal Yardım Hizmeti de sağlayabiliyor. Desteklediği akıllı gözlük türlerini öğrenmek için OMRON teknik destek ekibine danışabilirsiniz.
Öne çıkanlar
- OMRON uzmanları ile bağlantıda kalın
İnteraktif bir uzak bağlantı aracılığıyla en deneyimli OMRON mühendislerinden doğrudan yardım alarak deneyim ve bilgimizden tesisinizde yararlanabilirsiniz.
- Maliyetleri azaltın
Sorunları hızla ele alabilirsiniz. Tesis ziyareti gerektirmeyen basit makineler ve acil ihtiyaçlar için Sanal Yardım ideal bir çözümdür. Tesis ziyaretleri yerine Sanal Yardım hizmetinden yararlanarak seyahat maliyetlerini azaltabilirsiniz.
- Verimliliğinizi artırın
Daha kısa dönüş süresi sağlar. Uzaktan ziyaret programlayarak tesis ziyaretlerine kıyasla çok daha hızlı destek alabilirsiniz.
Sanal Yardım Hizmeti hangi işler için uygun?
- Onarım ve Bakım
OMRON ürünlerinin kullanım ömrü süresiz olsa da bazen beklenmedik durumlar ortaya çıkabilir. Böyle durumlarda tesisinize bağlanıp bağlantıları ve hata kodlarını kontrol edebilir, mümkün olduğunda sorunu uzaktan çözmeniz için size yol gösterebilirler.
- Denetim
Emniyet ve robot alanındaki OMRON uzmanları, iyileştirmeleri bulmak ve olası sorunları gidermek için makinenizi uzaktan inceleyebilir. Ayrıntılar için OMRON’un emniyet ve robot hizmetlerine göz atın.
- Eğitim
OMRON, e-Öğrenme Hizmetlerine ek olarak, programlama alanındaki birden fazla beceri düzeyi için sanal eğitim kursları sunabiliyor. Dilerseniz özelleştirilmiş kursların uzaktan verilmesi için teknik destek ekibi veya bölge sorumlunuz aracılığıyla talepte bulunabilirsiniz.
- Saha Hizmeti
Bazı durumlarda, çeşitli nedenlerden dolayı saha desteği mümkün olmaz. Böyle bir durumda saha desteği yerine Sanal Yardım Hizmetimizden yararlanarak tesisinizde en deneyimli OMRON saha mühendislerinden destek alabilirsiniz.