Müşteri memnuniyetine bağlılık
Müşterilerle yapılan anket sonucunda müşteri memnuniyet oranlarının arttığı görülürken yeni geliştirme projelerine de start verildi
Müşterilerimize kulak verme ve onlardan bilgi edinme çabalarımızın bir parçası olarak, kısa bir süre önce EMEA bölgesinde kapsamlı bir müşteri anketi gerçekleştirdik.
20 ülkeden 1400'ün üzerinde katılımcı Omron'a olan memnuniyetini, diğer üreticilere kıyasla performansımızı ve Omron hizmetlerindeki farklı yönlerin önemini değerlendirdi.
Müşterilerin anket yanıtlarına kulak veren Omron ise Avrupa ve yerel düzeyde müşterilerimizin dile getirdiği önemli konuları geliştirmeye odaklanan çeşitli projeler başlattı.
Anketten elde edilen bulguların bazıları şu şekildedir:
- Ankete göre ortalama müşteri memnuniyeti oranımız 8,29 olup referans noktası olan 8,1'den yüksektir. Müşteriler özellikle ürün kalitemizden, teknik destekten ve eğitimimizin kalitesinden memnun kalmıştır.
- Katılımcıların %81'i, Omron'un verdiği sözleri tutarak müşterilerini memnun ettiğini düşünüyor.
- Müşteriler, yaşadıkları deneyimler sonucunda Omron'u güvenilir, esnek ve proaktif bir organizasyon olarak görüyor. Bunun sonucunda Net Tavsiye Puanı (NPS), %23 oranındaki sektör referans puanının üzerine çıkarak %38 gibi yüksek bir değere ulaşmıştır.
- Omron'u önermenin temel nedenleri arasında ürün kalitesi ve hizmet yer alırken buna paralel olarak Omron ile iş yapmanın temel nedenleri arasında ürün kalitesi, uzun süreli ilişki ve personelle iletişim bulunmaktadır.
"Yaşam standartlarını geliştirmek ve topluma katkıda bulunmak" misyonu doğrultusunda hareket eden Omron, doldurulan her anket karşılığında Doğal Hayatı Koruma Vakfı'na (WWF) bağış yapmıştır.
Ürün kalitesi, teknik destek veya müşteri hizmetleri konusunda geri bildirimde bulunmak için lütfen bize ulaşın.