Müşteri Memnuniyetine Odaklanmak
Müşteri anketi sonucunda iyi bir ortalama memnuniyet oranı görülürken gelişime açık noktalar belirlendi
Omron, müşterilerimize üretim alanında yenilikçiliğin lideri olan otomasyon teknolojileri sunmanın yanı sıra kaliteli ürünler ve müşteri desteği sağlar. Mevcut müşteri memnuniyeti hakkında daha fazla bilgi edinmek ve müşteri deneyimini geliştirmenin yollarını keşfetmek için düzenli olarak müşteri anketleri yapıyoruz.
2017'nin sonunda EMEA bölgesindeki 14 ülkede Omron Europe müşterileri arasında geniş çaplı bir müşteri memnuniyeti anketi yapıldı. Çok sayıda müşteriye online bir anket gönderilerek Omron'dan ne kadar memnun olduklarını açıklamaları, diğer üreticilere kıyasla performansımızı değerlendirmeleri ve Omron'un hizmetlerinin farklı yönlerinin önemini belirtmeleri rica edildi.
Bu anketin sonuçları ve bulgularının özeti şu şekildedir.
- Anket bazında ortalama müşteri memnuniyeti oranımız 8,4 olup, ortalama referans noktası olan 8,1'den yüksektir. Anket katılımcıları ayrıca teknik destek, müşteri hizmetleri ve ürün kalitesinin diğer üreticilere kıyasla açıkça bizim lehimize olduğunu belirtmişlerdir.
- Katılımcıların %85'i, sözümüzde durarak müşterilerimizi memnun ettiğimiz konusundaki beyanımıza katılırken, %90'ı bizimle iletişim kurmanın kolay olduğunu söyledi. Yeniliklerimiz sayesinde Omron'un aynı zamanda proaktif sorun çözme ve topluma katılım sağlama konusunda güçlü bir imajı olduğu anlaşıldı.
- Katılımcıların %75'i kendilerini Omron'un destekçisi olarak tanımladı. Müşteriler, ürün çözümlerimizin kalitesine ek olarak teknik desteğimizin kalitesinden de memnun olduklarını dile getirdi.
Ürün kalitesi, teknik destek veya müşteri hizmetleri konusunda geri bildirimde bulunmak için lütfen bize ulaşın.