Consultation Desk Services | Omron, Türkiye

Oturum açın

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Parolayı değiştirin

Teknik zorluklar yaşamaktayız. Form gönderme işleminiz başarılı olmadı. Lütfen özürlerimizi kabul edin ve daha sonra tekrar deneyin. Detaylar: [details]

Download

Kaydol

Teknik zorluklar yaşamaktayız. Form gönderme işleminiz başarılı olmadı. Lütfen özürlerimizi kabul edin ve daha sonra tekrar deneyin. Detaylar: [details]

Download

Omron'a kaydolduğunuz için teşekkür ederiz

Hesabınızı tamamlamanız için şu adrese bir e-posta gönderildi:

Web sitesine geri dönün

doğrudan erişim

Bilgilerinizi aşağıya girin ve bu sayfadaki içeriğe doğrudan erişin

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Teknik zorluklar yaşamaktayız. Form gönderme işleminiz başarılı olmadı. Lütfen özürlerimizi kabul edin ve daha sonra tekrar deneyin. Detaylar: [details]

Download

Gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz

Artık şuna erişebileceksiniz: Consultation Desk Services

Şu adrese bir onay e-postası gönderildi:

Sayfaya devam edin

Bu belgeyi indirmek için lütfen veya doğrudan erişim edinin

Makine üreticilerinin sıkça karşılaştığı sorunlardan biri, arıza giderme, ayarlamalar, eğitim ve diğer danışmanlık hizmetleri için kendi pazarları dışında kısa süre içinde kalifiye uzman bulma zorluğudur. Öte yandan, şirket çalışanlarının uluslararası sahaya gönderilmesi yüksek maliyetlere yol açar ve yerel dil nedeniyle, bölgesel üretim ortamlarında sorunlar ortaya çıkabilir. 

Omron Consultation Desk Service, makine üreticilerinin Omron global hizmet altyapısına anında erişerek yüksek kaliteli hizmeti daha hızlı ve uygun maliyetli sunabilmelerine olanak sağlar. Kalifiye hizmet uzmanlarından oluşan global ağ, yüksek esneklik düzeyi ve gelişmiş üretim kullanılabilirliği sağlar. Omron Consultation Desk Service, makinenin tasarım, başlatma/kurulum ve çalışma aşamaları dahil olmak üzere tüm makine kullanım ömrü boyunca geçerlidir.

Yaklaşımımız

Consultation Desk Service yaklaşımının özeti:

  • Omron makine üreticisi müşterisinin faaliyet göstermediği bir bölge veya ülkede Uluslararası Destek sağlar

  • Omron makine üreticisi müşterilerinin, teknik ve Omron ile ilgili isteklerini yönetmeleri için mühendislerini yurt dışına göndermeleri gerekmez

  • Omron makine üreticisi müşterileri ve makine operatörü müşterileri, zamandan, paradan ve kaynaklardan tasarruf eder

Uluslararası Destek yerel dilde sağlanır ve aşağıdakileri içerebilir:

  • Sorunları ortaya çıkaran nedenleri inceleme

  • Gelecekteki arızaları önlemeye yönelik öneriler ve destek

  • Operatörlere ve bakım mühendislerine eğitim ve danışmanlık

  • Makine performansını artırmak için yazılım sorunlarına yönelik destek

Uluslararası destek için bizimle iletişime geçin
Müşterinin Avantajları

Uluslararası Destek ve Uzmanlık sayesinde uzun süre boyunca hızlı kazançlar elde edin:

  • Omron global otomasyon uzmanları ağına doğrudan ulaşın

  • Yerel dili bilen profesyonel Omron uzmanlarını sahaya gönderin

  • Omron uzmanlığından ve deneyiminden faydalanın

  • Hızlı ayarlamalarla en iyi tesis kullanılabilirliğini sağlayın

  • Anında önemli ölçüde zaman ve maliyet tasarrufları elde edin

  • Omron'un önerileri ve desteğiyle gelecekte ortaya çıkabilecek arızaları önleyin

  • Omron danışmanlarına güvenerek karmaşık sorunları çözün

  • Üretimi artırmak için müşterilere eğitim ve danışmanlık sağlayın

  • Onların müşterilerine daha hızlı, daha iyi ve uygun maliyetli hizmetler sunun

Uluslararası destek için bizimle iletişime geçin
Destek Süreci
  • Omron hesap yöneticisiyle iletişime geçin veya bu sayfadaki iletişim formunu doldurun

  • Omron hizmet talepleriyle ilgili olarak sizinle ve makine konumundaki müşteriyle iletişime geçecektir

    Bu yaklaşım, hizmetimizin çeşitli prosedürler, dil ve sınır gibi engelleri aşarak kullanılabilmesine olanak sağlar. Talebin niteliğine bağlı olarak telefonla, bir Omron mühendisinin saha ziyaretiyle veya iş ortağı ağımız üzerinden destek sağlanabilir.

  • Makine konumundaki durum sağlanan bilgilerden farklılık gösteriyorsa veya ek bilgiye ihtiyacımız olursa sizinle iletişime geçeriz

Uluslararası destek için bizimle iletişime geçin

Omron'un müsait çalışanının bulunmaması ve/veya istenen hizmetin Genel Hizmetler için Hükümler ve Şartlar (tcm:475-9760) dışında olması durumunda Sistem Entegratörü iş ortaklarından destek vermesi istenir.