Oturum açın

Teknik zorluklar yaşamaktayız. Form gönderme işleminiz başarılı olmadı. Lütfen özürlerimizi kabul edin ve daha sonra tekrar deneyin. Detaylar: [details]

Download

Kaydol

Teknik zorluklar yaşamaktayız. Form gönderme işleminiz başarılı olmadı. Lütfen özürlerimizi kabul edin ve daha sonra tekrar deneyin. Detaylar: [details]

Download

Omron'a kaydolduğunuz için teşekkür ederiz

Hesabınızı tamamlamanız için şu adrese bir e-posta gönderildi:

Web sitesine geri dönün

doğrudan erişim

Bilgilerinizi aşağıya girin ve bu sayfadaki içeriğe doğrudan erişin

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Teknik zorluklar yaşamaktayız. Form gönderme işleminiz başarılı olmadı. Lütfen özürlerimizi kabul edin ve daha sonra tekrar deneyin. Detaylar: [details]

Download

Gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz

Artık şuna erişebileceksiniz: OMRON Uluslararası Başlangıç Hizmeti

Şu adrese bir onay e-postası gönderildi:

Sayfaya devam edin

Bu belgeyi indirmek için lütfen veya doğrudan erişim edinin

Tüm küresel üretim konumlarında standartlaştırılmış kalite sağlanması üreticiler için son derece önemlidir ve OEM tedarikçilerinin bu standartları dünya çapında karşılayan makineler teslim etme taahhüdünde bulunması gerekir. Fakat makine üreticileri, yurt dışında yeni satılan makinelerin kurulumu sırasında nitelikli uzmanlar ve servis ortakları bulma konusunda sıklıkla zorluklarla karşılaşırlar. OMRON Danışma Masası Hizmeti, kurulum süreci boyunca makine üreticilerini destekleyerek bu sorunu ele alır ve son kullanıcı için kaliteyi garanti eder.

OMRON'un Danışmanlık Masası Uluslararası Başlangıç Hizmeti, makine üreticilerine küresel hizmet altyapımızı kullanarak makineleri hızlı, amaca uygun ve ekonomik bir şekilde teslim edip devreye almaları için benzersiz bir fırsat sunar. OMRON'un nitelikli servis uzmanlarından oluşan kapsamlı ağı, OMRON komponentlerinin belgelenmesi, yerinde ayarlamaların yapılması, Fabrika Kabul Testleri ve Tesis Kabul Testlerinin gerçekleştirilmesi, değişikliklerin belgelenmesi ve makine operatörleri ile bakım mühendisleri için yerinde eğitim sağlanması da dahil olmak üzere yaygın kurulum gereksinimleri için destek sunar.

Yaklaşımımız

Uluslararası Başlangıç Hizmeti yaklaşımının özeti:

  • OMRON'un makine üreticisi müşterilerinin doğrudan mevcut olmadığı bir bölge veya ülkede Uluslararası Destek sağlar.

  • OMRON'un makine üreticisi müşterilerinin, teknik ve OMRON ile ilgili taleplerini yönetmeleri için mühendislerini yurt dışına göndermeleri gerekmez.

  • OMRON'un makine üreticisi ve makine operatörü müşterileri, zamandan, paradan ve kaynaklardan tasarruf eder.

Uluslararası Başlangıç yerel dilde sağlanır ve aşağıdakileri kapsayabilir:

  • Kurulum sırasında başlatma desteği.

  • Kurulum maliyetlerini azaltmak ve gelecekteki arızaları önlemek için tavsiye ve destek.

  • Operatörlere ve bakım mühendislerine yönelik eğitim ve danışmanlık.

  • Makine performansını artırmak için yazılım sorunlarına yönelik destek.

Müşterinin Avantajları

Uluslararası Destek ve Uzmanlık sayesinde etkileri uzun süre boyunca devam eden hızlı kazanımlar:

  • OMRON'un global otomasyon uzmanları ağına doğrudan ulaşın.

  • Yerel OMRON profesyonelleri veya yerel dili bilen yerel OMRON İş Ortaklarıyla çalışın.

  • Kurulum esnasında sorunları giderin.

  • OMRON'un paylaştığı uzmanlık ve deneyimden faydalanın

  • Hızlı ayarlamalarla en iyi tesis kullanılabilirliğini sağlayın.

  • İlk andan itibaren belirgin zaman ve maliyet tasarrufları elde edin.

  • OMRON'un önerileri ve desteğiyle gelecekte ortaya çıkabilecek arızaları önleyin.

  • OMRON'un danışmanlarına güvenerek karmaşık sorunları çözün.

  • Üretimi artırmak için müşterilere eğitim ve danışmanlık sağlayın.

  • Makinenin kullanım ömrü boyunca değer zinciri entegrasyonu.