OMRON'un Sanal Yardım Hizmetleri ile Bağlantıda Kalın | OMRON, Türkiye

Oturum açın

Teknik zorluklar yaşamaktayız. Form gönderme işleminiz başarılı olmadı. Lütfen özürlerimizi kabul edin ve daha sonra tekrar deneyin. Detaylar: [details]

Download

Kaydol

Teknik zorluklar yaşamaktayız. Form gönderme işleminiz başarılı olmadı. Lütfen özürlerimizi kabul edin ve daha sonra tekrar deneyin. Detaylar: [details]

Download

Omron'a kaydolduğunuz için teşekkür ederiz

Hesabınızı tamamlamanız için şu adrese bir e-posta gönderildi:

Web sitesine geri dönün

doğrudan erişim

Bilgilerinizi aşağıya girin ve bu sayfadaki içeriğe doğrudan erişin

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Teknik zorluklar yaşamaktayız. Form gönderme işleminiz başarılı olmadı. Lütfen özürlerimizi kabul edin ve daha sonra tekrar deneyin. Detaylar: [details]

Download

Gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz

Artık şuna erişebileceksiniz: OMRON'un Sanal Yardım Hizmetleri ile Bağlantıda Kalın

Şu adrese bir onay e-postası gönderildi:

Sayfaya devam edin

Bu belgeyi indirmek için lütfen veya doğrudan erişim edinin

OMRON'un Sanal Yardım Hizmetleri ile Bağlantıda Kalın

OMRON'un yeni Sanal Yardım Hizmeti, teknik destek ve danışmanlık işlerinin daha kolay, daha hızlı ve daha güvenli bir şekilde yapılmasını sağlayan Uzaktan Destek çözümüdür. Sanal Yardım, dünyanın dört bir yanındaki sorunları tanımlayıp çözmenin yanı sıra, en iyi makineleri tasarlamanıza yardımcı olmak için artırılmış gerçeklik teknolojisini kullanıyor.

Bu servis için tercih ettiğiniz mobil platformu kullanabilirsiniz. OMRON'un Sanal Yardım hizmeti hem Android hem de iOS cihazlarında kullanılabilir. Akıllı gözlükleri de destekliyor. Tesisinizde akıllı gözlük kullanıyorsanız eller serbest ve mobil kullanım ihtiyaçlarınız için Sanal Yardım Hizmeti de sağlayabiliyor. Desteklediği akıllı gözlük türlerini öğrenmek için OMRON teknik destek ekibine danışabilirsiniz.

Öne çıkanlar

  • OMRON uzmanları ile bağlantıda kalın

İnteraktif bir uzak bağlantı aracılığıyla en deneyimli OMRON mühendislerinden doğrudan yardım alarak deneyim ve bilgimizden tesisinizde yararlanabilirsiniz.

  • Maliyetleri azaltın

Sorunları hızla ele alabilirsiniz. Tesis ziyareti gerektirmeyen basit makineler ve acil ihtiyaçlar için Sanal Yardım ideal bir çözümdür. Tesis ziyaretleri yerine Sanal Yardım hizmetinden yararlanarak seyahat maliyetlerini azaltabilirsiniz.

  • Verimliliğinizi artırın

Daha kısa dönüş süresi sağlar. Uzaktan ziyaret programlayarak tesis ziyaretlerine kıyasla çok daha hızlı destek alabilirsiniz.

Sanal Yardım Hizmeti hangi işler için uygun?

  • Onarım ve Bakım

OMRON ürünlerinin kullanım ömrü süresiz olsa da bazen beklenmedik durumlar ortaya çıkabilir. Böyle durumlarda tesisinize bağlanıp bağlantıları ve hata kodlarını kontrol edebilir, mümkün olduğunda sorunu uzaktan çözmeniz için size yol gösterebilirler.

  • Denetim

Emniyet ve robot alanındaki OMRON uzmanları, iyileştirmeleri bulmak ve olası sorunları gidermek için makinenizi uzaktan inceleyebilir. Ayrıntılar için OMRON’un emniyet ve robot hizmetlerine göz atın.

  • Eğitim

OMRON, e-Öğrenme Hizmetlerine ek olarak, programlama alanındaki birden fazla beceri düzeyi için sanal eğitim kursları sunabiliyor. Dilerseniz özelleştirilmiş kursların uzaktan verilmesi için teknik destek ekibi veya bölge sorumlunuz aracılığıyla talepte bulunabilirsiniz.

  • Saha Hizmeti

Bazı durumlarda, çeşitli nedenlerden dolayı saha desteği mümkün olmaz. Böyle bir durumda saha desteği yerine Sanal Yardım Hizmetimizden yararlanarak tesisinizde en deneyimli OMRON saha mühendislerinden destek alabilirsiniz.

virtual assistance services bboard en comp
OMRON Endüstriyel Otomasyon'u LinkedIn'de takip edin